"És el temps que has passat amb la rosa, el que la fa tan important..." El Petit Príncep

dijous, 16 d’octubre del 2014

A TOTS VOSALTRES... GRÀCIES!

El bon dia d'avui és en forma d'agraïment per totes aquelles persones que ens acompanyen en el nostre caminar...

Aquell que em va ajudar a descobrir la meva riquesa ignorada.
Aquells que sé que m’estimen i sempre m’esperen.
Aquell que sempre em va animar a veure allò de positiu.
Aquell que, amb la seva expressivitat, em va fer més transparent.
Aquell que em va voler com sóc i m’animava a créixer.
Aquell que, amb la seva gran bondat, em va fer senzill.
Aquell que, amb la seva experiència de gratuïtat, em va obrir al do.
Aquell que, experimentant la seva feblesa, va fer que em sentís pobre.
Aquell que, amb la seva vida incansable, em va animar a lluitar.
Aquell que sempre va esperar de mi la transparència del seu jo.
Aquell que, amb la seva vida profunda, em va fer més lliure.
Aquell que, amb la seva actitud d’escolta, féu llenguatge el meu silenci.
Aquell que, lliurement canvià la seva vida i em creà interrogants.
Aquells que, amb la seva experiència interior, em van ajudar a “llegir Déu en la vida”.
Aquell que, des del seu dubte profund, alimenta la meva fidelitat.
Aquell que anuncià en mi la bona notícia: "Déu t'estima".