"És el temps que has passat amb la rosa, el que la fa tan important..." El Petit Príncep

dilluns, 11 de juny del 2018

ACTITUD


Quant més visc, més m'adono de l'impacte que l'ACTITUD té sobre la meva vida. 
La meva ACTITUD, per a mi, és més important que els fets.  És més important que el passat, que l'educació, que els diners, que les circumstàncies, que els fracassos, l'èxit, que el que les altres persones pensen, diuen o fan. És més important que les aparences, els dons o la destresa per a tenir èxit. 
És nostra l'elecció de l'ACTITUD que assumirem en resposta a qualsevol situació.
No podem canviar el nostre passat, no podem canviar el fet que la gent actuï de determinada manera. No podem canviar l'inevitable... L'única cosa que podem fer és tocar l'única corda que tenim, i aquesta és la nostra ACTITUD.
Estic convençuda que la vida està constituïda per un % del que em passa i un % de com reacciono davant d'això que em passa.
En tot moment som responsables per la nostra ACTITUD. La nostra manera de ser depèn totalment de la nostra ACTITUD.