"És el temps que has passat amb la rosa, el que la fa tan important..." El Petit Príncep

divendres, 5 de febrer del 2016

A la recerca de Déu

El meu cor jove busca sentit a la meva vida;
el meu cor jove et busca a Tu, Déu meu,
i té set i té fam i té ganes de tu,
com la cérvola que busca l'aigua; 

o el nen famolenc, el pa.

Ho sento de debò, Senyor!: 

el meu cor té set de tu;
el meu cor busca en tu 

Algú que ompli la seva existència.
Et busca amb passió i amb força, 

Oh Déu viu, Déu de la vida,
i em pregunto cada dia: 

Quan veuré el teu rostre, Déu meu?

En el meu camí molts cops no t'he buscat i m'he perdut.
El meu pecat, el meu desordre,
el meu egoisme, el meu orgull han cegat la recerca.
Les meves limitacions s'han convertit en llàgrimes
que mullen el meu pa, i en menjar-lo
m'he preguntat novament: On és el meu Déu?