"És el temps que has passat amb la rosa, el que la fa tan important..." El Petit Príncep

dijous, 24 de maig del 2018

Setmana de Sant Domènec


Tu m’has dit que la Paraula té més força que cap cop
Tu m’has dit que l’estratègia és tornar a conquerir els cors
Tu m’has dit que qui no estima no és dolent sinó ignorant...

Tu m’has dit que a les pells mortes dels lligats i els pergamins
No s’hi amaga la saviesa que il·lumina el meu camí
Tu m’has dit que és millor aprendre de la gent que està patint...

Tan a prop de les persones
I al mateix temps prop de Déu
Tan a prop de les persones perquè en elles hi ha el Bon Déu...

SANT DOMÈNEC DE GUZMÁN
JO, COM TU, VULL VIURE SEMPRE AL SERVEI DELS MEUS GERMANS.

Tu m’has dit que les riqueses, el poder o l’ambició
Emmudeixen el missatge que estem anunciant
I em convides a despendre’m de la meva ostentació...

Tu m’has dit que si el que vull és que tothom pugui acceptar
Aquesta Bona notícia que motiva el nostre cant
Cal que ho faci en la pobresa i també en humilitat.

Tu m’has dit que la mentida mai no porta a un bon final
Que si vull fer un llarg camí, l’hauré de fer en la veritat,
Sense pressa i sense pausa al costat dels meus germans...

Tu m’has dit que dins del cor se m’hi amaga un gran tresor
Que hauré de descobrir mirant endins i sense por
per donar-me sens reserves als germans necessitats.

Tan a prop de les persones
I al mateix temps prop de Déu
Tan a prop de les persones perquè en elles hi ha el Bon Déu...

SANT DOMÈNEC DE GUZMÁN
JO, COM TU, VULL VIURE SEMPRE AL SERVEI DELS MEUS GERMANS!