"És el temps que has passat amb la rosa, el que la fa tan important..." El Petit Príncep

dilluns, 17 d’octubre del 2016

AMOR i AMISTAT

Jesús, què bonic és tenir un cor amb capacitat per estimar i perdonar, 
per ajudar i comprendre, per creure i confiar. 
Però que difícil em resulta practicar-ho, fer-ho vida en els meus actes de cada dia. 
Les meves forces, a vegades, són limitades i són més les hores baixes que les bones. 
Tu sempre estàs aquí, esperant-me, creient en mi, confiant en mi. 
Que una caiguda d'avui sigui un esglaó que m'acosti més a tu i als meus amics; 
que cada dia tingui el coratge de tornar a començar en el camí de l'amor i l’amistat. 
Que cada nit, em pugui adormir satisfeta d’haver provocat un somriure en els meus companys. 
Dóna'm la valentia de saber unir la meva mà a altres persones per fer créixer entre tots la unió de l'amor i de l'amistat.  


Un propòsit: sigues conscient durant el dia d’avui de qui et fa somriure i a qui tu fas somriure!

BON DILLUNS!