"És el temps que has passat amb la rosa, el que la fa tan important..." El Petit Príncep

dilluns, 6 de novembre del 2017

Un cor per estimar

Jesús,
Què bonic és tenir un cor amb capacitat per estimar i perdonar, per ajudar i
comprendre, per creure i confiar.
Però que difícil em resulta practicar-lo, fer-ho vida en els meus actes de
cada dia. Les meves forces, a vegades, són limitades i són més les hores
baixes que les bones.
Tu sempre estàs aquí, esperant-me, creient en mi, confiant en mi.
Que una caiguda d'avui sigui un esglaó que em acosti més a tu i als meus
amics; que cada dia tingui el coratge de tornar a començar en el camí de
l'amor i l’amistat.
Que en tancar cada nit, em pugui adormir satisfet d’haver provocat un
somriure en els meus companys.
Dóna'm la valentia de saber unir la meva mà a altres persones, els meus

amics, per fer créixer entre tots la unió de l'amor i de l'amistat.

Per compartir...
Qui t’ha fet somriure durant el dia d’ahir? A qui has fet somriure?