"És el temps que has passat amb la rosa, el que la fa tan important..." El Petit Príncep

dimecres, 4 de maig del 2016

Tard et vaig estimar

Tard et vaig estimar, 
oh bellesa antiga i tan nova,
tard et vaig estimar.
Estaves dins de mi, i jo fora,
i fora et buscava 

en la meva falta d'habilitat em llançava
sobre les coses boniques que Tu vas crear.
Estaves amb mi,

més jo no estava amb tu.
Apartat estava de Tu per aquelles coses
que de no estar en Tu no existirien.
Vas clamar i em vas cridar 

per fer fallida la meva sordesa;
vas llançar sobre mi llampecs i llamps de llum
i vas espantar la meva ceguesa.

Vaig exhalar la teva fragància,
la vaig respirar i ara sospiro per Tu.
Et vaig assaborir, i ara estic afamat i assedegat de Tu.
Em vas tocar i em vaig abrasar en la teva pau.


Sant Agustí